Editura Vremea a luat ființă în anul 1990. Este una dintre primele edituri particulare din România. 

În anii care au trecut de atunci, editura a reușit să-și definească personalitatea, impunându-se în lumea cărții ca o prezență distinctă, perenă. 


Pornită de la zero, editura Vremea publică acum un număr de aproximativ 60 de titluri pe an. Creșterea ei, fără salturi spectaculoase, dar temeinică și constantă, se sprijină pe tezaurul de muncă atentă a câtorva împătimiți ai cărții, care lucrează în editură încă de la înființarea ei.

De-a lungul anilor, ei au fost răsplătiți de prețuirea pe care marele public și cercetătorii de specialitate au acordat-o colecțiilor editurii.

Vremea a fost prima editură din România care a publicat documente inedite, legate de istoria noastră recentă. Încă de la primele apariții, colecția FID - Fapte, Idei Documente a trezit numeroase ecouri, fiind apreciată sau denigrată cu egală vehemență, semn sigur al valorii demersului editorial concretizat prin volumele ce poartă această siglă.

Printre colecțiile cele mai cunoscute ale editurii se numără Arte, Planeta București, În jurul lumii, Roșu și Negru, Autori români, Autori străini, Mari autori, Teatru, Poesis, Zodiac. Fie că sunt destinate copiilor, tinerilor sau maturilor, noi, cei de la Vremea, ne străduim să publicăm cărți interesante, editate îngrijit, tipărite cum se cuvine.

Ne gândim la carte ca la o oglindă în care se păstrează, neștearsă, imaginea tuturor celor care au contribuit la apariția ei; de aceea, avem grijă ca în cărțile noastre să se reflecte chipurile unor oameni de valoare, autori, traducători, redactori, tehnoredactori, tipografi.   

Speram ca, în continuare, cititorii să prețuiască strădania noastră. Suntem încredințați că bucuria de a ține o carte în mână nu va pieri niciodată.

Cât despre noi, suntem hotărâți să dăinuim!

Echipa Vremea:

Silvia Colfescu - director editorial

Claudia Drăgănoiu - redactor-șef

Andreea Chiru - PR Manager

Dan Amza - tehnoredactor

Alexandra Ciuciulin - redactor

Aurelia Ioniță - Marketing

Gabriela Miron - Gestiune cărți